Violetta na MovieStarPlenet .. ♥..

Heyka, dzisiaj pokażę Wam co zrobiłam ;). Już dawno sobie myślałam że, bym mogła zrobić takie coś, i wreszcie to zrobiłam. Kiedyś szukałam moviestar ładnych na grafice Google , i wyskakiwały mi profile np. jakieś osoby z 24 lvl. i z nazwą "LadySik" :D Dałam przykład , i zapisywałam te nazwy potem wpisywałam w znajomych ich i sprawdzałam jakie mają ubrania. Lecz dzisiaj mi się to przypomniało, ale zrobiłam inaczej w higscores zwierzaki, czyli Ci co mają dużo zwierzaków tam są no i ich sprawdzałam , bo teraz mi jakoś tak nie wyszukiwało, tylko jakieś "zapytaj.pl" w necie i "Czy znacie jakieś fajne nazwy dla moviestar?" A ja chciałam nazwy istniejących już moviestar , które mają ładne ubrania , no ale jakoś nie było. Nie chciałam brać takich najbardziej popularnych typu " ALAKINGA" czy " Arli" Chciałam po prostu takie zwykłe osoby. No więc, zrobiłam tak jak zrobiłam- zarabiając sc. kiedyś na zwierzakach zauważyłam , że część z nich ma wysokie lvl, więc teraz mi się to przypomniało i patrzyłam na te właśnie osoby. Miałam pomysł , żeby zrobić 2 takie "Violettę" , pewnie znacie z serialu i " Banshee" sławną YouTube'rkę, ale najpierw zrobiłam Violettę , chociaż ak za nią nie przepadam, ale zrobiłam. Ogólnie nie ma takich samych ciuchów jak ze zdjęcia z internetu, ale podobny właśnie styl taki delikatny, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo moim zdaniem 8/10, a Waszym piszcie w komach ocenkę, oraz opis ;) , wstawię jeszcze zdjęcie obrazku, i pa....

Komentarze

Popularne posty